heftige dag - Reisverslag uit Banjul, Gambia van Amy Gordijn - WaarBenJij.nu heftige dag - Reisverslag uit Banjul, Gambia van Amy Gordijn - WaarBenJij.nu

heftige dag

Blijf op de hoogte en volg Amy

21 Januari 2015 | Gambia, Banjul


Een heerlijke dag weer gehad op school! Ik Had niet zo veel lessen dus besloot ik me nuttig te maken en de opbergruimte op te gaan ruimen. Dat kost best wel lekker wat tijd want Phoe wat Is het daar een zooitje. Maar het begin Is gemaakt.
Omdat ik graag iets bijzonders wil doen met de kinderen wat niks tot weinig geld kost wil ik graag met ze naar het strand gaan! Dus dat heb ik vandaag met de directeur besproken en gelukkig vind hij het een goed idee en gaan We nu iedere vrijdagmiddag met 2 klassen lekker naar het strand. Na school liep ik zoals iedere dag met een hele groep kindjes om me heen naar huis! Heerlijk! Toen ik thuis kwam heb ik lekker een poosje bij die jongens gezeten en muziek gestuurd naar JJ. Na de lunch ging houwa weer haar heerlijke sapje maken dus ging ik haar helpen! Super gezellig en de grootste lol hadden we weer!!! Toen dat klaar Was zat ik even aan de tafel en kwam fatou naar me toe en wilde ze met me telefoon spelen! Gingen We samen foto's en filmpjes maken! Geweldig!! Op een gegeven moment Had ze goed door hoe het werkte en ging ze lekker alle muziek luister! Zo schattig! Eind van de middag ging ik samen met houwa naar yaay toe! Kwamen we onderweg ezels tegen die gewoon overal op de weg lopen zonder dat er iemand kijkt! Haha heerlijk dat leven hier! Met yaay ging het slecht! Ze Had veel pijn en zag er slecht uit!! Wel Had ze zin om even te kleuren toen ik het aan haar gaf dus gingen We lekker kleuren! Savonds toen ik ging douche hoorde ik vanuit de kamer van JJ de muziek komen die ik naar hem Had gestuurd! Haha echt zo leuk!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amy

Actief sinds 23 Dec. 2014
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 7909

Voorgaande reizen:

03 Januari 2015 - 28 Februari 2015

Het grote avontuur

Landen bezocht: