Geniet, genieten en nog eens genieten - Reisverslag uit Banjul, Gambia van Amy Gordijn - WaarBenJij.nu Geniet, genieten en nog eens genieten - Reisverslag uit Banjul, Gambia van Amy Gordijn - WaarBenJij.nu

Geniet, genieten en nog eens genieten

Blijf op de hoogte en volg Amy

23 Januari 2015 | Gambia, Banjul


Vandaag Was het dan de dag dat ik de prachtige jurk aan mocht! Behoorlijk wennen maar van iedereen om me heen kreeg ik te horen dat het mooi stond! Haha zelfs op school de directeur moest even 2 keer kijken of ik het wel echt Was! De ochtend was er weinig te doen want het Was alleen maar herhalen en zingen! Om kwart over 11 Is de school altijd uit. Om 11 uur bedacht de directeur ineens dat hij nog briefjes voor de ouders mee moest geven, die nog geprint, ondertekend, gevouwen en de naam erop geschreven moesten worden! Dus toen Was het ineens kwart over 12! En het mooie Was , voor niemand was het een probleem! Moeten ze in Nederland Is doen, je een uur langer houden voor een briefje...
Toen ik thuis kwam heb ik lekker me korte broek aan gedaan, gegeten en ben ik weer terug naar school gegaan want We gingen net de 2 hoogste klassen naar het strand! We hadden om 3 uur bij de school afgesproken. Ik was er even over 3e stonden er 3 kinderen en Was de poort nog dicht! Gambiaanse tijd noemen ze dat! Heerlijk het je niet druk maken over tijd! Even over 4e gingen We dan met toch nog wel een grote groep naar het strand! En ja ook dat gaat anders, alle kinderen lopen lekker door elkaar, sommige rennen andere lopen heel sloom! Op een gegeven moment werd het wat drukker dus ik zei zullen We proberen een rij te maken, 2 aan 2 das veiliger. Nouja het bleef inderdaad bij proberen! Heerlijk!!! Toen we vlak bij het strand waren ging ik ze leren huppelen en huppelde We lekker het strand op! Toen We een plekje hadden gevonden hebben we allemaal schoenen uit gedaan en zijn We in een lange slinger naar de zee gerend! Iedereen Was aan het lachen!!! Toen we met zn alle in het water stonden te dansen, zingen en vooral genieten liepen de tranen ook even over me wangen van geluk!!! Wat was dat heerlijk! De lol kon helemaal niet meer op toen We tot 3 gingen tellen en dan gingen springen!! Heel de middag hebben We lekker gespeeld, gedanst, gezongen, spelletjes gedaan maar vooral genoten!!! Toen de zon al bijna onder ging Was het dan echt tijd om naar huis te gaan. Allemaal helemaal onder het zand, vieze kleertjes en moe maar met een lach!! Met de hele stoet kinderen liepen We weer richting de school en Was het mooie avontuur ten einde!
Savonds heb ik nog even lekker tv gekeken en stapte ik daarna stapte ik dood moe maar meer dan voldaan me heerlijke bedje in!

  • 29 Januari 2015 - 21:59

    Kim:

    Hoi Amy,

    Super leuk om al je verhalen te lezen! Sommige dingen zijn best herkenbaar haha. Klinkt allemaal erg tof, volgens mij loop jij constant met een enorme smile op je gezicht :) Hoe gaat het met je Engels?

    Blijf genieten!

    Kim

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amy

Actief sinds 23 Dec. 2014
Verslag gelezen: 291
Totaal aantal bezoekers 7924

Voorgaande reizen:

03 Januari 2015 - 28 Februari 2015

Het grote avontuur

Landen bezocht: