Nog 3 dagen - Reisverslag uit Nootdorp, Nederland van Amy Gordijn - WaarBenJij.nu Nog 3 dagen - Reisverslag uit Nootdorp, Nederland van Amy Gordijn - WaarBenJij.nu

Nog 3 dagen

Blijf op de hoogte en volg Amy

31 December 2014 | Nederland, Nootdorp

Over 3 dagen is het dan eindelijk zover en ga ik voor 2 maanden naar Gambia! De voorbereidingen zijn al heel lang bezig en nu zo de laatste weken bestaan mijn dagen uit Engelse kinderliedjes luisteren en de laatste dingetjes inkopen! Het is zo raar idee om hier straks 2 maanden we te zijn maar wat is het ook een heerlijk idee! 2 maanden in de warmte, tussen de lieve mensen mijn droom waarmaken; helpen in een arm land!

  • 31 December 2014 - 17:11

    Eva De Ram :

    Onwijs veel succes en heel veel plezier de komende 2 maanden! Ik heb onwijs veel respect voor lieve schat, jij gaat iets moois voor die kindjes doen en dat vind ik onwijs mooi. Ik ga deze 2 maanden zeker jou blog volgen, super leuk!
    Dikke kus,
    Eva

  • 31 December 2014 - 18:54

    Syl Hupperichs :

    Lieve Amy ...
    Ik wens je eerst nog een heel goede jaarwisseling en natuurlijk een hele mooie tijd in Gambia. ..ik ga je zeker volgen...maak je droom waar wijfie

  • 02 Januari 2015 - 11:55

    Greet:

    maak je droom waar! Veel plezier en kom weer gezond terug! Liefs

  • 02 Januari 2015 - 18:30

    Ineke En Rob Van Dijk:

    Ha Amy,
    Veel plezier daar. Geniet van deze leuke tijd.
    groetjes.

  • 02 Januari 2015 - 22:22

    Kitty Ripken:

    Hey kanjer, het aftellen is begonnen; minder dan een dag!! Wij wensen jou een ongelofelijke tijd in Gambia toe. Zet hem op daar juf Amy. Dikke kus xxx

  • 03 Januari 2015 - 19:00

    Annette:

    Amy, ga je droom achterna! Heel veel plezier meid!

  • 04 Januari 2015 - 04:56

    Ashwin:

    hey Amyyyyyy!!!!!
    Ik heb je zo lang niet gesproken en dan lees ik ineens dat je weg bent :0.
    Ik wens je alle sterkte en geluk toe op jou bijzondere reis.
    Ik hoop snel weer van je te horen en ik hoop dat je een hele mooie, bijzondere, maar vooral een leuke tijd tegemoet komt.
    Dikke knuffel en natuurlijk dikke kus.

  • 04 Januari 2015 - 17:42

    Moniek Gordijn:

    Lieve schat,

    Ik wens je een hele mooie tijd in Gambia!x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Amy

Actief sinds 23 Dec. 2014
Verslag gelezen: 409
Totaal aantal bezoekers 7915

Voorgaande reizen:

03 Januari 2015 - 28 Februari 2015

Het grote avontuur

Landen bezocht: